Home Corporate University Beyond Borders
Search...
Subscribe/Unsubscribe...
About Us Mission & Values Brand Academy Team Brand Academy Identity Brand Academy Fact Book
Learn more about Tea at Brand Academy
Every month, Brand Academy organizes an Executive Briefing on our newest or more successful products and services, in the form of an exquisite Tea Party.
Learn more...
Registrations for the 2008-2009 BMOS session are starting on August 1.
Learn more...
PRESS ROOM
Inaugurare Omnilogic Data Center
1 iulie 2008

In baza parteneriatului nostru de traditie, Brand Academy a fost invitata de catre Omnilogic, pe 1 iulie 2008 sa participe la deschiderea oficiala a unui centru IT de ultima generatie.

Omnilogic Data Center, parte dintr-o investitie de 23 milioane euro, este localizat in Otopeni, in interiorul unui nou campus in suprafata totala de 3 hectare, care va deveni, incepand cu 1 iulie 2008, hub-ul operational central Omnilogic.

Cu o investitie ce s-a ridicat in final la 8 milioane euro, Omnilogic Data Center a fost proiectat si construit ca un mediu IT dedicat, profesional, flexibil si sigur pentru clientii strategici ai Omnilogic.

Cu o dimensiune de peste 1.500 mp, acest Data Center se incadreaza in standardul TIA942 - TIER 3-4, si beneficiaza de toate utilitatile necesare unui asemenea mijloc fix (protectie antiseismica, surse de utilitati complet redundante, racire mixta aer/apa, generatoare independente la nivelul puterii nominale, etc..).

Data Center –ul este compus din 10 Data Rooms ce contin peste 120 de Rack-uri si doua camere tehnice in care se afla UPS-uri si tablourile de distributie.

Proiectarea si implementarea acestui centru au fost realizate de Global Technical Systems, aceasta nefiind la prima realizare de acest gen, portofoliul sau cuprinzand proiecte similare de Data Center si pentru Bancpost si EFG RETAIL SERVICES IFN S.A..


Brand Academy si Splendid MediaZece lanseaza Ad Extravaganza
22 septembrie 2005

Brand Academy si Splendid MediaZece lanseaza Ad Extravaganza, eveniment de cultura de branding, media & advertising dedicat pietei romanesti a specialistilor in comunicare. Ad Extravaganza reprezinta o extensie fireasca a seriei de conferinte BeyondBorders, lansata de catre Brand Academy in mai 2005. Splendid MediaZece, partenerul strategic al evenimentului, va sarbatori cel de-al treilea an de existenta, alaturi de comunitatea specialistilor in marketing, media & advertising, in cadrul Ad Extravaganza. Evenimentul va avea loc marti, 18 octombrie 2005, la Athenee Palace Hilton.

"Dupa succesul evenimentului de debut al BeyondBorders, Brand Academy a dorit sa ofere acelasi nivel de expertiza internationala in cadrul unui eveniment similar, dedicat pietei de marketing si comunicare din Romania. Pentru prima data in Romania, Presedintele Interbrand, cea mai puternica firma de consultanta de brand din lume, va oferi un recital de cunoastere, expertiza si gandire inovativa tuturor celor interesati in comunicare. In aceeasi masura, partenerul nostru, Splendid MediaZece, aduce conferintei un plus de prestigiu, profesionalism, deschidere catre exterior, precum si un grad inalt de cunoastere a pietei locale de specialitate. Avand o viziune comuna asupra a ceea ce dorim sa daruim acestei piete, am dezvoltat impreuna conceptul si structura evenimentului" a spus Cristina Preda, Presedinte Brand Academy.

"Suntem in al treilea an de existenta pe aceasta piata si faptul ca, intr-un timp atat de scurt, am reusit sa crestem si sa ne impunem ca jucatori majori ne face sa dorim sa spunem, intr-un fel foarte personal, va multumim: partenerilor si clientilor nostri, actionarilor si colegilor nostri, tuturor celor care ne-au dat credit si ne-au ajutat sa ajungem aici. Si sa-i asiguram ca este doar inceputul", a adaugat Catalin Sandulache, Presedinte si Director General, Splendid MediaZece.

Pornind de la nevoia de a invata in permanenta de la cei mai buni, Brand Academy si Splendid MediaZece au ales ca invitati de onoare trei personalitati internationale proeminente din branding, media si advertising. Rita Clifton, este Presedinte al Interbrand, lider mondial in consultanta de brand. Aflata la conducerea companiei din 1997, Rita Clifton a consolidat pozitia Interbrand si a introdus o serie de concepte noi, dezvoltate ulterior in servicii, precum internal brand management, digital branding, brand equity tracking si brand futures. Dr. Conrad Heberling, este Principal Advisor pentru mai multe statii TV europene, pe probleme de crestere a revenue streams si Guest Professor de Media Economics la Universitatea din Kassel. Bertrand Cazes, European Affairs Advisor al European Group of Television Association (EGTA), este specialist in legislatie europeana in domeniul audio-vizualului. EGTA este o organizatie de prestigiu care reuneste 49 de regii de vanzari si departamente comerciale ale unor statii TV si radio din intreaga lume.

Home : About Us : Press Room : Our Knowledge : Careers : Contact : Disclaimer : Copyright © 2007 - 2017, Brand Academy English Version : Versiunea in Româna